.

.
.

29 Aralık 2011 Perşembe

KARTLAR EVLERİNE ULAŞIYOR

Hayat böyle işte, birini gıcık eden diğerini mutlu ediyor. Derdine yan postacı, ne kadar sevimsizleşsen de daha bir-iki parti geleceksin kapıma. Hem ne güzel, fatura taşıyarak geçen meslek yaşamına bir renk geldi sayemizde. Ellerinde olmayan sebeplerle gecikmiş olarak ulaşsalar da beni çok keyiflendiren kartları için Melange, A-H, Burcu, Nathalie, Selgin GB, Anne Mahsustan, Ekmekçi Kız, Kara Kitap, Parpali, Ece's Sun, Gökçedeniz, Çikolata fabrikatörü Neslihan, Selma Er, Beste, Çılgın Mevdoş, İncecikten, Mayri, Meyra, Atalet, Selcan, Bilge ve Annesi, Qunegond, Ülkü, Tülay Karaeli, Lale sizlere ve unutmuş olma ihtimalimi gözönüne alarak daha önce kartlarını aldığım Buğday, Nesrin, Gamlı Baykuş, Mine Hanım, Macera Kitabım, Leyl, Zeynep ve Ecehan'a teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum...


20 yorum:

  1. Postacılar azıcık yorulsun bugünlerde, umarım vaktinde getirirler yoldaki kartlarımızı da...:)

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir aktivite olmuş bu yılbaşı kartı etkinliği...umarım seneye bende dahil olabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Sayende ne güzel oldu biliyor musun? Yaşa ve var ol. Bugün yine teşekkür size öğretmenim ;-)

    YanıtlaSil
  4. sana ne desem bilemiyorum. müthiş kadın !!! maşallah sana. nasıl yetişiyorsun herşeye. kalbi güzel kendi güzel leylağım sevgiler benden

    YanıtlaSil
  5. Maviannem,
    Sağol canım, o senin güzelliğin.
    Bu arada sana kartını kargoyla yollamıştım, gelmiş olması gerekirdi, ulaştı mı acaba?

    YanıtlaSil
  6. Ecehan,
    O güzellik hepimizin sayesinde oldu, herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Boş Defter,
    Seneye inşallah diyelim...

    YanıtlaSil
  8. Yolcu,
    Beklemedeyim 4 gün sonra buyuracakmış bir daha postacımız:))

    YanıtlaSil
  9. Bari benimki size ulaşmış, inşallah ben de bu günleri görürüm...Artık yeni yılda ulaşacak gibi elime :))

    YanıtlaSil
  10. Natalicim,
    Ne diyeyim, seni gayet iyi anlıyorum ve darısı başına diyorum. Sizin postacı bizimkinden de beter anlaşılan:))

    YanıtlaSil
  11. Bu güzel etkinlik için ben size teşekkür ederim.Kaç gündür bana yeni kart gelmedi.Bekliyorum heyecanla..

    YanıtlaSil
  12. Kaçırdığıma çok üzüldüm ben de :'(

    YanıtlaSil
  13. bütün sevgiler senin olsun ablam :)) rica ederim :))

    YanıtlaSil
  14. Bende bütün kartlarımı böyle masamın üzerine dizdim,sol elimi çenemin altına koyup mutlu mesut izliyorum onları.Bazende hiç açıp okumamışım gibi bi'daha açıp açıp bakıyorum kim en yazmış,ne yollamış diye.Sonra bu etkinliği düzenleyen pırıl pırıl kalpli insana kocaman teşekkür ediyorum içimden.

    YanıtlaSil
  15. yılbaşı kartı atmayalı o kadar uzun zaman oldu ki. itiraf etmek gerekirse çok özendim size, seneye ben de size katılabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  16. sanırım bu etkinliğe ben de geç kalanlardanım, zira blog hayatımın balayı evrelerindeyim :) seneye yapılacak olan kart etkinliğine katılmayı ümit eder, herkese mutlu yıllar dilerim.(rotamissworld.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  17. Leylak Dalı'm,

    Kartını aldım. Ayrıca ömrümde hiç almadığım kadar kart aldım. Apartmandaki konumum acayip yükseldi. Herkeslere fatura gelirken... İtibarım arttı. Saygı dolu gözlerle bakılır oldum:-))

    Etkinliğe katılanlar, etkinliği kurgulayanlar tüm murad'larınıza eriniz.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Önemli ve özel günlerde kart atmayı çok severim. Uzun süredir böyle bir faaliyetim olmamıştı. Düzenleme için teşekkür ederim. Devamında görüşmek üzere ...
    <:))

    YanıtlaSil